Zenron restart

Restartujte své podnikání, teď, ochraňte svou firmu zítra

Chcete najít nové cesty a restartovat svůj business? Vypracujeme analýzu vašeho podnikání a navrhneme řešení
Business Development

Změna starých návyků a přijetí nových jako priority

Změna efektu zevnitř

Za 12 let jsem úspěšně restartovali přes 170 firem

Zkušený tým pro Váš restart a stabilitu

V průběhu více jak 12 let společnost ZENRON získala bohaté zkušenosti s řízením podstatných strukturálních změn v podnikání:

  • Pokles zisků, snížení obratů
  • Generační výměna v rodinných podnicích
  • Manažerská selhání ve vedoucích pozicích
  • Expanze podnikání do zahraničí
  • Uvedení nových služeb a produktů na trh
  • Reorganizace společnosti
  • Finanční plánování a pozitivní cash flow
  • Analýza rizik
  • Trestně právní odpovědnost jednatele a statutárních orgánů
  • Pomoc při krizovém jednání s věřiteli, dlužníky, orgány státní správy, zaměstnanci, akcionáři, orgány činné v trestním řízení

Startovací balíčky Restart

Cílem je získat v krátkém čase ucelený a faktický přehled o Vašem podnikání a připravit na základě toho rozbor a analýzy vedoucí k sestavení základního akčního plánu Restart.

Startovací balíček Restart I.

49 900 Kč
  • ŽL, OSVČ, právnická osoba do 20 zaměstnanců
  • Obrat společnosti do 30 milionů Kč

Startovací balíček Restart II.

89 900 Kč
  • ŽL, OSVČ, právnická osoba do 50 zaměstnanců
  • Obrat společnosti do 70 milionů Kč

Startovací balíček Restart I.

129 900 Kč
  • ŽL, OSVČ, právnická osoba do 100 zaměstnanců
  • Obrat společnosti do 150 milionů Kč

Obsah balíčků Restart

  • Základní daňový, právní a obchodní rozbor k vašemu podnikaní
  • SWOT analýza (silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby)
  • Osobní/on-line konzultace 3 h
  • Ucelený návrh řešení – Restart report
  • Akční plán Restart v krocích

Sazby

  • 1.500 Kč junior
  • 2.000 Kč partner

Podmínky

  • Při objednání platba 50 %, po SWOT analýze 25 %, při předání akčního plánu Restart doplatek.
  • Ceny nezahrnují DPH, cestovné, překlady, správní poplatky a poplatky třetím stranám.

Termíny

  • Do 14 až 30 dnů od dodání všech podkladů klientem, případně individuálně.

MIÉRT VELÜNK?

Mert szakemberek vagyunk és minden javaslatunkat a gyakorlat igazolja

Tiszteletben tartjuk a lehetőségeit, a magánéletét és a titoktartást

Garantáljuk a személyes hozzáállást

Vállalkozók vagyunk, de mindenekelőtt emberek, mint Ön!

MLR tanusítvánnyal rendelkezünk - Money Laundring Regulation
Szakmai felelősségbiztosítással rendelkezünk - 10 000 000 GBP

Hívjon minket vagy írjon nekünk!

Cím: Budapest 1143, Stefánia út 101-103
Stefánia Park Irodaház
Magyarország

Ügyfélfogadás: Hétfőtől - Péntekig 8:30 - 17:00

Kérjen időpontot!

Mielőtt vállalkozására és életére kiható végső döntést hozna, szánjon rá egy órát konzultációra.

Várjuk irodánkban. A konzultációról teljes biztossággal távozhat, téves feltételezések és elvárások nélkül.
>

Jak být o krok napřed v době koronavirové?

  • Jak ovlivní koronavirus můj byznys?
  • Jak ve své firmě řídím rozložení rizik?
  • Jak chráním své podnikání a rodinu?

Zavoláme Vám zpět

Po – Pá
8:30 – 17:00